W skład Urzędu wchodzą następujące referaty:
I. Referat Finansowo – Księgowy
Kierownik Referatu - Elżbieta Mróz tel. (048) 375-10-32 wew. 18
1. Katarzyna Chołuj tel. (048) 375-10-32 wew. 15 2. Donata Piskór-Figura tel. (048) 375-10-32 wew. 15 3. Monika Łyjak tel.(048) 375-10-32 wew. 14
4. Marzena Bartoszek tel.(048) 375-10-32 wew. 14 5. Renata Lasota tel.(048) 375-10-32 wew. 19
6. Lidia Magierek tel.(048) 375-10-32 wew. 20
do zadań referatu należy w szczególności:
1. Przygotowanie materiałów i wytycznych potrzebnych do opracowania projektu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją. 2. Prowadzenie analiz dochodów i wydatków gminy oraz przedkładanie wniosków w przedmiocie gospodarki finansowej Wójtowi Gminy i Radzie Gminy. 3. Wymierzanie i pobór podatków: opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie. 4. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych. 5. Prowadzenie obsługi księgowej i kasowej. 6. Prowadzenie ewidencji składników mienia gminy i udziałów oraz zmian w tym zakresie. 7. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankiem wykonującym obsługę finansową. 8. Planowanie i opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie prowadzonyc spraw. 9. Opracowywanie i wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych. 10. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
II. Referat Ogólno-Administracyjny
Kierownik Referatu – Tomasz Fijoł tel. (048) 375-10-32 wew. 12
1. Lidia Magierek tel. (048) 375-10-32 wew. 20 2. Piotr Drążyk tel. (048) 375-10-32 wew. 22 3. Łukasz Hmielewski tel. (048) 375-10-32 wew. 22
4. Edyta Gajek tel. (048) 375-10-32
5. Małgorzata Olender
6. Paweł Nowotnik
7. Mirosław Wojtalik
Do zadań referatu należy w szczególności:
1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacju Urzędu. 2. Koordynacja pracy w Urzędzie. 3. Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków oraz interpelacji i wniosków radnych. 4. Prowadzenie spraw kadrowych i osobowyh pracowników Urzędu oraz kierowników podległych jednostek organizacyjnych. 5. Nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady Gminy. 6. Prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów prawnych. 7. Czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów, korespondencji Urzędu. 8. Prowadzenie archiwum Urzędu. 9. Nadzór nad działalnością placówek oświatowych i biblioteką. 10. Współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym w sprawach wyborów. 11. Prowadzenie obsługi gospodarczej i socjalnej Urzędu oraz dbałość o przestrzeganie zasad bhp i p/poż. 12. Gospodarowanie gruntami komunalnymi. 13. Realizacja zadań zleconych - gospodarka gruntami należącymi do Agencji Rolnej Skarbu Państwa. 14. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, gospodarki wodnej, ochrony wód i ochrony przeciwpowodziowej. 15. Wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwach rolnych. 16. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej. 17. Wydawanie zezwoleń na alkohol. 18. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem.
III. Samodzielne stanowiska
Zastępca Kierownika USC - ewidencja ludności - Katarzyna Oleksiak tel. (048) 375-10-32 wew.19
1. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość. 2. Prowadzenie ewidencji ludności. 3. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania. 4. Prowadzenie akt stanu cywilnego na podstawie przepisów o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a w szczególności dotyczących narodzin, małżeństwa i zgonu. 5. Przyjmowanie zapewnień o wstąpieniu w związek małżeński oraz wydawanie zaświadczeń o braku okoliczności wyłączających małżeństwa.
6. Obsługa Rady Gminy i Komisji Rady.
Ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ochrony danych osobowych - Łukasz Hmielewski tel. (048) 375-10-32 wew. 22
1. Prowadzenie spraw wojskowych i obrony cywilnej. 2. Prowadzenie spraw wynikających z Ustawy o powszechnym obowiązku obrony. 3. Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 4. Prowadzenie kancelarii tajnej. 5. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek. 6. Nadzór nad oświetleniem ulicznym. 7. Wydawanie decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji. 8. Nadzór nad budową i utrzymaniem sieci wodociągowej gminy. 9. Uzasadnienie projektu planu zagospodarowania przestrzennego.
10. Ochrona danych osobowych.
Ds. zamówień publicznych, promocji gminy i pozyskiwania środków unijnych - Angelika Figura tel. (048) 375-10-32 wew.19
IV. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Kierownik - Tomasz Fijoł tel (048) 375-10-32 wew. 19 Główna Księgowa - Monika Łyjak (048) 375-10-32 wew. 14
Barbara Wronikowska - (048) 375-10-32 wew. 14 - Starszy Pracownik Socjalny, załatwianie spraw z terenu: Baranów, Białobrzegi, Chotcza Dolna, Chotcza Górna, Chotcza-Józefów, Jarentowskie Pole, Kolonia Wola Solecka Justyna Niedziela - (048) 375-10-32 wew. 14 - Fundusz alimentacyjny, Pracownik Socjalny, załatwianie spraw z terenu: Tymienica Stara, Tymienica NOwa, Karolów, Zajączków, Siekierka Stara, Siekierka Nowa, Niemieryczów, Kijanka, Gustawów
Justyna Gregorczyk tel. (048) 375-10-32 wew.23 - Asystent rodziny
Karolina Flont tel. (048) 375-10-32 wew. 22 - Świadczenia rodzinne, Świadczenia wychowawcze, Świadczenia opiekuńcze
Zadania i kompetencje Ośrodka określa regulamin Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
V. Biblioteka Publiczna
Patrycja Juszczyk tel. (048) 375-10-32 wew. 21 |