W skład Urzędu wchodzą następujące referaty:
I. Referat Finansowo – Księgowy
Kierownik Referatu - Elżbieta Mróz tel. (048) 375-10-32 wew. 18
1. Katarzyna Chołuj tel. (048) 375-10-32 wew. 15 2. Donata Piskór-Figura tel. (048) 375-10-32 wew. 15 3. Monika Łyjak tel.(048) 375-10-32 wew. 14 4. Renata Lasota tel.(048) 375-10-32 wew. 14
do zadań referatu należy w szczególności:
1. Przygotowanie materiałów i wytycznych potrzebnych do opracowania projektu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją. 2. Prowadzenie analiz dochodów i wydatków gminy oraz przedkładanie wniosków w przedmiocie gospodarki finansowej Wójtowi Gminy i Radzie Gminy. 3. Wymierzanie i pobór podatków: opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie. 4. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych. 5. Prowadzenie obsługi księgowej i kasowej. 6. Prowadzenie ewidencji składników mienia gminy i udziałów oraz zmian w tym zakresie. 7. Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankiem wykonującym obsługę finansową. 8. Planowanie i opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie prowadzonyc spraw. 9. Opracowywanie i wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych. 10. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
II. Referat Ogólno-Administracyjny
Kierownik Referatu – Tomasz Fijoł tel. (048) 375-10-32 wew. 12
1. Lidia Magierek tel. (048) 375-10-32 wew. 20 2. Piotr Drążyk tel. (048) 375-10-32 wew. 22 3. Janusz Rutkowski tel. (048) 375-10-32 wew. 22
Do zadań referatu należy w szczególności:
1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacju Urzędu. 2. Koordynacja przcy w Urzędzie. 3. Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków oraz interpelacji i wniosków radnych. 4. Prowadzenie spraw kadrowych i osobowyh pracowników Urzędu oraz kierowników podległych jednostek organizacyjnych. 5. Nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady Gminy. 6. Obsługa Rady Gminy i Komisji Rady. 7. Prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów prawnych. 8. Czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów, korespondencji Urzędu. 9. Prowadzenie archiwum Urzędu. 10. Nadzór nad działalnością placóek oświatowych i biblioteką. 11. Współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym w sprawach wyborów. 12. Prowadzenie obsługi gospodarczej i socjalnej Urzędu oraz dbałość o przestrzeganie zasad bhp i p/poż. 13. Gospodarowanie gruntami komunalnymi. 14. Realizacja zadań zleconych - gospodarka gruntami należącymi do Agencji Rolnej Skarbu Państwa. 15. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, gospodarki wodnej, ochrony wód i ochrony przeciwpowodziowej. 16. Wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwach rolnych. 17. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej. 18. Wydawanie zezwoleń na alkohol. 19. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem.
III. Samodzielne stanowiska
Zastępca Kierownika USC - ewidencja ludności - Katarzyna Oleksiak tel. (048) 375-10-32 wew.19
1. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość. 2. Prowadzenie ewidencji ludności. 3. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania. 4. Prowadzenie akt stanu cywilnego na podstawie przepisów o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a w szczególności dotyczących narodzin, małżeństwa i zgonu. 5. Przyjmowanie zapewnień o wstąpieniu w związek małżeński oraz wydawanie zaświadczeń o braku okoliczności wyłączających małżeństwa.
Ds. obrony cywilnej i budownictwa - Janusz Rutkowski tel. (048) 375-10-32 wew. 22
1. Prowadzenie spraw wojskowych i obrony cywilnej. 2. Prowadzenie spraw wynikających z Ustawy o powszechnym obowiązku obrony. 3. Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 4. Prowadzenie kancelarii tajnej. 5. Naliczanie i pobór opłat za wodę. 6. Nadzór nad gospodarką śmieciową gminy. 7. Wydawanie postanowień na podział nieruchomości. 8. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek. 9. Nadzór nad oświetleniem ulicznym. 10. Wydawanie decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji. 11. Nadzór nad budową i utrzymaniem sieci wodociągowej gminy. 12. Uzasadnienie projektu planu zagospodarowania przestrzennego.
Ds. zamówień publicznych, promocji gminy, środków unijnych
Inspektor Ochrony Danych - Łukasz Hmielewski tel. (048) 375 10 32 wew. 23
IV. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Kierownik - Tomasz Fijoł tel (048) 375-10-32 wew. 19 Główna Księgowa - Monika Łyjak (048) 375-10-32 wew. 14
Barbara Wronikowska - (048) 375-10-32 wew. 14 - Starszy Pracownik Socjalny, załatwianie spraw z terenu: Baranów, Białobrzegi, Chotcza Dolna, Chotcza Górna, Chotcza-Józefów, Jarentowskie Pole, Kolonia Wola Solecka Justyna Niedziela - (048) 375-10-32 wew. 14 - Fundusz alimentacyjny, Pracownik Socjalny, załatwianie spraw z terenu: Tymienica Stara, Tymienica NOwa, Karolów, Zajączków, Siekierka Stara, Siekierka Nowa, Niemieryczów, Kijanka, Gustawów
Łukasz Hmielewski tel. (048) 375-10-32 wew.23 - Asystent rodziny
Karolina Figura tel. (048) 375-10-32 wew. 22 - Świadczenia rodzinne, Świadczenia wychowawcze, Świadczenia opiekuńcze
Zadania i kompetencje Ośrodka określa regulamin Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
V. Biblioteka Publiczna
Patrycja Juszczyk tel. (048) 375-10-32 wew. 21 |